Consult

Voor een consult kunt u terecht op het spreekuur van de diëtist (zie ‘locaties’). Indien u niet zelf naar het spreekuur kunt komen, dan komen wij graag op huisbezoek. Daarnaast zijn telefonische consulten of digitale consulten mogelijk. Wij streven ernaar de afspraak binnen twee weken nadat u gebeld heeft in te plannen. Tijdens het eerste bezoek aan de diëtist vragen wij uw leefgewoonten na en wordt uw voedingspatroon doorgenomen. Meestal duurt een intake gesprek 45 à 60 minuten. Naar aanleiding van uw klachten kijken wij welke aanpassingen er eventueel nodig zijn in uw voeding. Tevens overleggen wij met u welke vorm van begeleiding het meest geschikt is voor u. Wij werken nauw samen met verwijzers, fysiotherapeuten en andere hulpverleners. Uiteraard is er alle ruimte voor vragen. Eventuele vervolgconsulten worden in overleg gepland, in het algemeen zijn deze wat korter dan het eerste gesprek (15 à 20 minuten).

Klachten

Wij hopen dat u tevreden bent over onze begeleiding en advisering. Mocht u desondanks niet tevreden zijn, neemt u dan contact met ons op om dit te bespreken. Wellicht is begeleiding door een andere diëtist of een andere manier van begeleiding een oplossing. Wij kunnen dan eventueel zorg dragen voor een goede overdracht.

Wij doen er alles aan goede zorg te verlenen en alles zorgvuldig te organiseren. Mocht je als cliënt onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan is het belangrijk dit te bespreken. Als dat geen oplossing biedt, kun je een klacht indienen bij het Klachtenloket Paramedici. Het klachtenloket is ook per mail of telefonisch bereikbaar: 030 310 09 29 (maandag en vrijdag tussen 9.00 en 12.30 uur)